Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, October 3, 2012

een zware maandag / drank dag

Het is inmiddels alweer woensdag, gisteren heb ik helemaal niets op deze Blogger of op het internet gedaan, omdat ik gewoon nog bij moest komen van een "heavy" maandag, maandag is mijn vaste "hersenspoel" dag, de vaste dag in de week waar ik alcohol drink ( 1 liter whisky )

1 dag lang denk ik dan nergens aan, en geef ik nergens om, die ene dag vind ik het totaal onbelangrijk wat mensen van mij vinden of denken, die ene dag is dan helemaal van mij.. deze maandag was weer een extra zware dag omdat ik weer eens een week geprobeerd heb een dakloze verslaafde op te vangen ( zoals ik dat vroeger bijna altijd deed ) geheel gratis, en zonder bijbedoelingen, maar kennelijk heb ik tegenwoordig minder "geduld"dan vroeger, ik heb mij 1 week lang rot zitten ergeren en irriteren, en dat is er dus maandag altemaal uitgekomen, ik weet niet wat ik tegen haar gezegt of gedaan heb, maar blijkbaar was de boodschap duidelijk genoeg om te zorgen dat zij nu weg gebleven is... "nee ik ben niet leuk of aardig als ik drink... "






No comments:

Post a Comment

Search in This Blog