Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, January 16, 2013

wijnflessen droedels

ik heb deze ochtend, toen ik mijn facebook schilderijen ging inleveren een paar witte viltstiften van Donald gekregen "om een beetje mee te experimenten"...
vanmiddag heb ik een fles wijn vol-getekend met zo'n stift... het leuke is dat ik nog minstens 100 flessen wijn heb liggen... ik hou niet van wijn, ik drink geen wijn, en ik lust geen wijn... maar ik koop bijna wekelijks toch 1 of 2 flessen, dat komt omdat de slijterij waar ik wekelijks mijn whisky haal eigenlijk een groothandel is.. ( Stigros ) die hebben af en toe flessen die uit hun assortiment gaan in de aanbieding voor 1 euro per fles, en voor die prijs vind ik het haast misdadig om ze niet te kopen ( ook al drink ik het niet ) als ik enkel denk aan vroeger toen ik nog een drank verslaving had, toen deed ik alles voor een fles wijn ik haalde toen zelf flessen uit de glasbak, om de restjes bij elkaar te gooien.. gewoon alles door elkaar.. sterke drank, wijn, bedorven wijn...
en nu drink ik enkel nog maar whisky cola, 1 keer per week ( soms 2 keer ) en niets anders...
en dan is het ook nog eens zo erg dat ik daarbij speciaal een longdrink of een whisky glas moet hebben, anders drink ik nog niet eens mijn whisky op...



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog