Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, January 10, 2013

Semi Abstract Dwaalhaas 2 / 14

zoals ik in mijn vorige post al beschreven heb zit ik nu in een "cyclus" ( old school ) Dwaalhaas schilderijen, dit is de 2e van de 14 stuks semi abstracte werken, omdat ik vind dat dit soort schilderijen die niet als "fan art" of parodie geschilderd zijn...
is het moeilijk om hier een titel of een beschrijving bij te geven, de kijker ( in dit geval jij ) bepaald tenslotte zelf wat jij in het schilderij ziet, dus is het ook helemaal aan de kijker wat voor een naam of verhaal de kijker aan het schilderij geeft...  ik heb ooit tijdens een date een belangrijke les gehad, en dat was omdat ik niet snapte waarom dat die persoon met zo'n dikke lelijke man als mij wilde daten het antwoord kreeg, dat ik nooit met de ogen van een ander kon kijken.... iedereen heeft zijn eigen ideaal en smaak ( en dat is maar goed ook )

om de "saaiheid" van de komende 14 schilderijen, en de teksten die ik eigenlijk bij mijn schilderijen zou moeten schrijven een beetje op te vangen, heb ik deze middag Oost-Indische inkt en een kroontjes pen gekocht, deze week kwam er een schilderij / tekening voorbij op facebook, waardoor ik weer zin kreeg om weer eens wat met  Oost-Indische inkt te gaan maken, maar behalve de inkt heb ik ook weer eens houtskool gekocht, "ook weer een materiaal waarmee ik al 10-tallen jaren niets meer mee gedaan heb"



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog