Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, January 31, 2013

RYANAIR Eindhoven Airport

Er is hier in mijn stad Eindhoven veel commotie geweest met de komst van een thuisbasis voor de Ierse vliegmaatschappij Ryanair op Eindhoven Airport ( Welschap )....
er gaan geruchten dat de piloten een minimum aan brandstof mee krijgen of dat de vliegeniers vaak oververmoeid extra diensten moeten vliegen  etc. mijn huisje licht in vogelvlucht ( in een aanvliegroute )  van Eindhoven Airport op een kleine 4km afstand van dit vliegveld, en ik wil er niet aan denken dat zo'n vliegtuig een noodlanding moet maken op het dak van mijn huis..
( my Irish Girl Painting link )
Persoonlijk den ik dat deze geruchten in de media zwaar overtrokken zijn, maar dat kan komen door mijn voorliefde voor Ierland, en het Ierse volk..

daarom had besloten dat ik ondanks de commotie en de geruchten over Ryanair op vliegbasis Eindhoven, deze vliegmaatschappij een warm welkom te heten met een "Daily Dwaalhaas" op mijn Facebook pagina en op deze Art weblog...
iets wat ik wel vaker doe voor bedrijven die zich in mijn "mooie" stad vestigen, "een beetje extra aandacht" voor Eindhoven en alles wat deze stad de stad maakt zoals hij is... als ik binnenkort weer eens een beetje geld heb, dan ga ik weer eens naar een van mijn favoriete cafe's hier in het hartje van mijn stad..




If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog