Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, January 8, 2013

Parodie : Dwaalhaas vs Britta de Waal

voor mijn verzameling parodieën op andere kunstenaars heb ik vandaag een parodie op een "kunstwerk" van mijn broer zijn EX vrouw ( Art studio Britta de Waal ) gemaakt,  zij maakt tekeningen, schilderijtjes, waar ze vervolgen "glow in the dark" sterren op plakt, mijn  EX schoonzus woont in Góttingern ( Duitsland ) en heeft daar
in het verleden verschillende exposities voor mij georganiseert...dat was in een periode dat ik ondanks de scheiding met mijn broer nog steeds vriendschap met haar onderhield, die tijd is nu voorbij, ik ben ook een lange tijd boos op haar geweest van wegen familie / privé kwesties,  maar ook dat is nu voorbij, ik heb helemaal niets meer met haar te maken behalve dan dat ze nog steeds onze familie achternaam heeft,  verder vond ik het gewoon  "grappig" om een parodie op haar werk te maken (  ja ik heb er zelfs "Leuchtsterne" op geplakt ) ...

zelf schrijft zij over haar werk : 


Am Tag ist es ein schönes Bild und beim Zubettgehen leuchten wunderbar die Sterne, nachdem das Kinderzimmerlicht ( normale Decklampe oder Lichtquelle in der Náhe ) ausgeschalted ist.

Die Leuchtsterne, die ich verwende sind nicht gesundheitsschädlich laut Vertriebsfirma in Deutschlan,  Sie enthalten weder Phosphor, noch strahlen sie Radioaktivität aus. Die Leuchtkraft der Sterne bleibt trotz Glasschebe in einem Bilderrahmen zu ca. 90% bestehen.



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog