Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, January 2, 2013

nieuwjaarsfeest TAC Le petite colibri

het nieuwe jaar begon goed..  op oudejaarsavond had ik zoals gewoonlijk weer helemaal geen geld, alles wat ik had was mijn fles whisky en mijn cola, maar ik wilde zo graag naar het nieuwjaarsfeest "Le petite colibri" van  TAC ,  dus ik besloot om zonder geld op goed geluk..
gewoon te gaan, eenmaal daar aangekomen mocht ik natuurlijk niet naar binnen omdat ik geen entreebewijs of geld had, maar ik raakte een beetje aan de praat met wat mensen buiten, en toen bood een voor mij totaal wildvreemde jongen mij een gratis entreebewijs aan, ik mocht dus toch naar binnen, en daar heb ik een hele fijne avond / nacht gehad ( BEDANKT IEDEREEN ) inmiddels is het nu woensdag ochtend, en ik begin eindelijk weer een beetje uit mijn nieuwjaarsfeest "alcohol roes" te komen, voor mij is dit jaar goed begonnen...





If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog