Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, January 16, 2013

My Friend the Poet : Reepke

Vergeet dichters als Jules Deelder , of Remco Campert of al die andere Nederlandse dichters  Hier in mijn stad Eindhoven hebben wij de duizendpoot Reepke.com ..  ondermeer bekent van zijn "Alle elfjes worden 12" en "God is een enkelte"... ik zelf geniet altijd van zijn "tover woorden"en unieke woordspelingen die hij gebruikt in zijn gedichten, en ik ben al heel lang van plan om iets samen met hem te gaan ondernemen, hoe of wat dat gaat worden, dat is nog onbekend  dat wil ik met mijn manager bespreken,
Reepke zelf heeft ondertussen dit schilderij van mij, met dit gedicht...



Onze kussen
zijn water en bier
een milde dronkenschap
voor wie er naar dorst

Laat ons verzengen
in het vuur van de jeugd
want de nacht is jong,
de liefde vlamt op
en het leven bruist

Om er te zijn
nu, op dit moment
waar de muziek warm is
en de vloer beweegt

Wat als deze dans
eindigt
met een kogel

Kom,
we gaan uit.

doumbeck01.mp3 (4.1 mb)



Als je HIER klikt kun je het Dwaalhaas schilderij en de website van Reepke bekijken, zijn gedichten zijn echt een aanrader !..



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog