Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, January 26, 2013

Hells Angels Forever

voor ik dit schilderij wilde gaan maken, zodat ik een goede rede had om de film Hells Angels Forever op mijn Art weblog te zetten, heb ik eerst geprobeerd contact op te nemen met de Angels in de USA, omdat er copyrights op hun logo staat, wilde eerst toestemming vragen, maar helaas werd er nooit op mijn mailtje gereageerd  dus besloot ik voor de zekerheid maar iets te schilderen wat op het originele Hells Angel logo lijkt, maar toch heel anders is... ( dus het is deze gevederde en gehelmde hazen schedel geworden )....


ik wilde deze film graag op op mijn Art weblog zetten, om dat deze film ( levensstijl als biker ) ook rot een ver verleden van mij hoort, de de muziek, de broederschap... ik ben zelf nooit geen Angel geweest, en dat wil ik ook niet beweren "ik was hooguit een wannebe",  maar toch in mijn verleden ging ik vaak naar motor treffens, vanaf mijn 17e levensjaar reed ik al  ( zonder rijbewijs ) rond op Honda CB 350 ( Ratbike ) later werden dat andere en zwaardere motoren, en er zijn zelfs een paar jaren geweest dat ik trots op een echte Harley  ( roadster ) rond reed,  het waren mooie maar vooral ook wilde tijden...

ik ben in die tijd zelfs nog bijna lid geweest van MC Excalibur, ( ik heb zelfs mijn oude jas met mijn prospector patch nog ergens bij mijn vader thuis liggen als herinnering ) want dat lidmaatschap is nooit doorgegaan, omdat ik toen in Best ( Excalibur's oude home-town ) mezelf tijden een motor-treffen in een coma gedronken had,  iemand kwam naar mij toe met 2 flessen wodka en wilde wedstrijd spelen wie het eerste zijn fles leeg had, die uitdaging nam ik toen aan, en we begonnen allebei te drinken alsof het water was, zijn grap was dat hij water had, en ik het echte spul... dus ik ging plat... er moest een ziekenauto aan te pas komen, en in het ziekenhuis ( intensive care ) werd mijn maag leeggepompt, toen ik weer bij kwam wilde ik maar 1 ding, en dat was terug naar het feest, mijn motor en mijn tent... maar ik mocht het terrein niet meer op, ik moest wachten tot na het feest, zodat ik mijn motor en mijn tent mocht ophalen...
eigenlijk vreemd want ik had niets fout gedaan, maar die gast die mij gefopt had met zijn flessen wodka en water.. "ik ben enkel zo stom geweest om aan het spelletje mee te doen" ( kun je iemand straffen om zijn domheid ?) mijn lidmaatschap bij Excalibur ging dus niet meer door.....

vorig jaar kocht ik weer een nieuwe ( oude ) motor Yamaha Virago XV535 omdat bloed kruipt waar het niet gaan mag, ik maak er geen Ratbike meer van, en dat stoere gedoe van vroeger daar doe ik ook niet meer aan mee, ik rijd mijn motor alleen nog maar als het buiten lekker weer is ,(  terwijl ik vroeger door sneeuw en regen reed.) ... ik ben veranderd en misschien ook wel wijzer geworden..
een van mijn oude motoren bij mijn oude huis...

ik vroeger, bij mijn motor..

mijn nieuwe motor, bij mijn nieuwe huis..



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog