Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, January 21, 2013

Happy Monday

"semi abstract 12 / 14" het is weer maandag en dan drink ik mezelf net als elke week weer helemaal van het padje af, even mijn hoofd weer helemaal leeg maken, nergens aan denken, en nergens niets om geven..ik heb gisteren op de markt 2 koperen beeldjes gekocht, die in vandaag en vanavond voor mijn neus laat staan als bescherming tegen stomme dingen die ik misschien vandaag onder invloed van veel te veel alcohol in mijn hoofd ga halen...
Shiva en ( mijn reincarnatie ) Ganesha..  ik heb persoonlijk helemaal niets met religies, ik heb wel allerlei beelden, van Jezus, Maria, en andere heiligen ( lol ) en een verzameling boeddha  beelden, deze 2 koperen beeldjes kon ik gisteren gewoon niet laten liggen... "zo mooi"...
van alle religies die er zijn op deze wereld is het wel het boeddhisme en het hindoeïsme wat mij het meeste aanspreekt...







If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog