Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, January 10, 2013

expiriment : Oostindische Inkt

vandaag heb ik  Oostindische Inkt gekocht, ( het is voor mij zeker 30 jaar geleden sinds ik iets met inkt gemaakt heb ) dit schilderijtje heb ik net als "test" gemaakt omdat inkt weer heel anders is dan verf, en ik moet zeggen ook al klinkt het misschien een beetje als "eigendunk" ,dat ik zelf niet geheel ontevreden ben over het resultaat van 15 minuten werk..
ik heb dit schilderijtje gemaakt in combinatie met houtskool, ik denk dat er snel nog vele schilderijtjes als deze gaan volgen


If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog