Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, January 23, 2013

流浪的兔子 : Dwalende Haas

ik spreek geen of schrijf geen woord Chinees, maar ik vind de letters mooi, ik heb mijn "dwaalende haas" ( Dwaalhaas ) al in vele varianten geschilderd, en vaak gebruik ik het gezichtsbedrog - haas/eend als logo voor mijn Kunst, gewoon omdat het goed past bij mijn alter ego / kunstenaars naam die ik ooit gekregen heb van mensen waarvan ik veel hield.....
 Wat betekend dwaalhaas ?
dwaal haas is opgebouwd uit 2 woorden die ooit als mijn naam gebruikt werden, dwaal komt van mijn achternaam "de Waal" zo werd ik genoemd door vrienden, toen ik nog nachttaxichauffeur was in Eindhoven, haas komt van mijn voornaam Hans zo werd ik genoemd door het dochtertje van mijn ex vriendin, omdat zij nog geen Hans kon uitspreken, de combinatie van beide namen "dwaalende haasdwaalhaas is de perfecte omschrijven van mijn persoonlijkheid, maar ook van mijn Kunst.







If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog