Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, January 13, 2013

Dwaalhaas vs Kamagurka :Hitler

"Hitler de olifant" ( *1 bewust fout geschreven ) .. Elke zondag ga ik naar de markt in Overpelt België, ik verkoop daar geen eigen kunst, maar ik ga daar elke week heen om mijn vader te helpen met zijn hobby en verzamelingen, de man is bijna 81 en kan het allemaal niet meer zo goed alleen.. dus ik help hem zoveel ik kan..

omdat ik elke zondag in België ben kan ik op deze dag overdag nooit iets nieuws op mijn  Art Blog zetten, en daarom heb ik een aantal weken geleden besloten om voor elke zaterdag nacht iets te maken dat op met België te maken heeft, 2 weken geleden was het nog een bier merk, vorige week was het een photoshop, met een recept voor de echte wereldberoemde Belgische frieten, en vandaag een parodie op een simpel werkje van ( in mijn ogen ) de beste Belgische kunstenaar Kamagurka...

( 1*  zie ook  cencored Mohammed Painting waarom elepant en niet ellephant ? omdat ik geen edel dier ale een olifant wil beledigen door hem met Hitler te vergelijken  )



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

Search in This Blog