Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, January 23, 2013

7 old Dwaalhaas Video's

Hier boven vind je een korte Youtube playlist met 6 oude Dwaalhaas video's, de eerste werd gemaakt door KRO televisie, de 2e door Omroep Brabant, de 3e video zijn er 2 in 1 mijn parodie op de Aplle reclame van Steve Jobs "think Different" en een Eindhoven-Dwaalhaas promo waar ik enkele mooie Eindhovense stadsdelen laat zien, waarin mijn schilderijen perfect verwerkt zijn, op de 4e video zie je mijn beschilderde etalage poppen ( die nu in Spanje wonen ) en video nummer 5 is een foto compilatie van video 1 & 2 en mijn optreden bij Veronica Call TV waar ik op live televisie 2 schilderijen liet veilen ten bate van een Anorexia Nervosa stichting, omdat dat die ellendige ziekte was waar mijn vriendin in 1991 aan stierf...

hier onder staat een oude "promo" video die ik lang geleden gemaakt heb, en omdat het mij niet lukte deze op Youtube te zetten, heb ik hem destijds op 123video geplaats..
If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog