Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, December 19, 2012

vervolg : Mezcal and Piñata

blijkbaar vonden veel mensen het zo interessant om te lezen over de "occupy" actie van die dakloze en verslaafde kennis van mij ( die ik hier met veel moeite weer mijn huis uit kreeg ) ( zie ook 'Booze Day : Mezcal and Piñata' )  dat deze weblog weer eens te veel onverklaarbare bezoekers / hits kreeg, maandag ruim 500, en gisteren 613 op 1 dag ! "ik vind dat niet normaal"
vandaar dat ik gisteren dus maar 1 berichtje geplaatst heb, enkel de "Daily Dwaalhaas" update van mijn Facabook pagina, het Sid Vicious schilderij. omdat het vandaag weer een nieuwe dag is en de dag-teller van mijn Blogger stads weer bij 1 begonnen is, heb ik besloten om hier even een update van gisteren en maandag ( alcohol-dag ) te gaan schrijven, tenminste de dingen die ik mij nog vaag kan herinneren,  maandag toen de Mezcal begon te werken, nam ik mijn voorzorgsmaatregelen, ik stuurde een berichtje naar de wijk hulpverleners, en ik belde met de politie over het feit dat Ingrid hier steeds s'nachts aan de deur staat, en min of meer op mijn gevoel ( ik ben zelf ook dakloos geweest ) en mijn "angst" voor overlast en problemen met mijn buren te krijgen... daarna heb ik haar waker geroepen, en gezegt dat zij moest gaan en nooit meer terug komen. "vroeger hielp ik junks en daklozen" maar dat wil ik sinds ik verhuist ben niet meer, ik wil niets meer met drugs of "gebruikers" te maken meer hebben, ik heb immers genoeg problemen met mijzelf, en daar kan ik geen energie vampieren bovenop hebben. ik vertelde haar dat zij snel moest vertrekken omdat bij mij de grens van tolerantie bereikt was, dat ik geen zin in discussie had, en dat ik aan niemand mijn hulp of medeleven verplicht ben. en dat "als zij hulp voor haar problemen wilde gaan zoeken" dat zij dan niet heel de dag moest slapen, want s'nachts is de meeste hulpverlening gesloten, en toen is ze gegaan.

heel de dag en vanavond / nacht houd ik angstvallig  mijn bewakingscamera's in de gaten, want ik blijf  "bang" dat ze hier gewoon weer aan mijn deur gaat komen, en dan moet ik "hard" zijn, zeggen dat zij weg moet blijven, omdat ik anders de politie ga bellen...

ik heb de afgelopen 2 dagen gelukkig niets "geks"gedaan, behalve dan. maandag nacht  bij een ( onbekende ) overbuurman ( die toevallig buitenstond ) met mijn dronken hoofd een stuk zeep  gevraagd,  ik had niets meer in huis ( Ingrid had alles opgemaakt ) terwijl ik maandag nacht via een chatroom nog een date "geregeld" had...
met andere woorden : Maandag was het leuker dan ik eigenlijk verwacht had..



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog