Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, December 19, 2012

Real Dolls and Love Dolls


Een Realdoll is een levensgrote massieve siliconen pop. De pop, die door Matt Mc Mullen is bedacht heeft een skelet met gewrichten en kan in verschillende houdingen worden gezet. Het is een realistische pop te gebruiken als seksueel hulpmiddel voor de geslachtsgemeenschap. De pop heeft hetzelfde doel als de  opblaaspop maar is een stuk duurder.
sex poppen en Realldoll's, ik maak er vaak "grapjes" over, zoals bijvoorbeeld deze photoshop, die suggereert dat ik een echte realdoll op mijn bank heb liggen, of dat ik serieus voor zo'n ding aan het sparen ben, maar ik zo nooit 7000 Euro aan zoiets kunnen uitgeven, simpelweg omdat ik geen miljonair ben en met mijn maandelijkse inkomen van 800 euro het heel lang zou duren voor ik zo'n bedrag ooit bij elkaar kan hebben, dus ik doe niet eens de moeite o te beginnen met sparen.. lol, bovendien heb ik op nog geen enkele website ( ook op de Europese real-doll website niet  ) de  "perfecte"pop gezien met het figuur waar ik echt van houd ( wat ik mooi vind ) bijna alle "love dolls" hebben grote borsten. :-( hoewel ik de pop die Nicolette Kluijver van het televisieprogramma, "Try before you die" in Frankrijk liet maken, toch ook wel mooi was ( maar dat komt waarschijnlijk omdat ik Nicolette sowieso een mooie vrouw vind )


1 keer in mijn leven heb ik wel een goedkope opblaaspop gekocht, omdat ik er iets van wilde maken als "kunstobject" ( die dingen zien er echt niet uit, en ik vind het dan ook wel typerend dat mannen daar sex mee kunnen hebben ) "dat is toch wel weer een bewijs dat mannen viezeriken zijn" lol..
de opblaas pop die ik toen voor 30 Euro kocht daar had ik het gezicht en de borsten afgeknipt en op een canvas doek geplakt, en naast het gezicht plakte ik de 2 silicone helften die ik van een vibrator had afgehaald,  wat verf, een oude injectie spuit en mijn ( 3D schilderij ) "het heroïne hoertje was geboren...

ps.. als er toevallig een miljonair of rijke oliesjeik is die mijn weblog leest, en denkt  "ik wil voor die man een realdoll kopen" dan staat mijn adres op deze blog... ( je weet maar nooit )








If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog