Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, December 31, 2012

My dog Spike on Neon

ik heb de kleuren van deze foto aangepast naar de kleuren zoals ik het geschilderd had omdat scanners blijkbaar moeite hebben om fluoriserende kleuren te herkennen, waardoor dit schilderij op de Facebook pagina een witte achtergrond gekregen heeft,( god-zij-dank voor photoshop )

het is alsof  "de duivel er mee speelt"  in mijn vorige post had ik het nog over de "doodsangsten" waarmee mijn oude hond Spike vandaag tot ongeveer 02:00 vannacht moet kampen geschreven, en dan zet  mijn manager "Donald" uitgerekend vandaag dit schilderij van mijn hond op de facebook pagina



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog