Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, December 2, 2012

le coq et le lion

02:00 in de nacht, en ik ben net terug van het uitlaten van mijn hond Spike, en zoals          elke zaterdag moet ik nu al proberen te gaan slapen want over een paar uurtjes dan moet ik weer wakker worden om met mijn vader mee te gaan naar de Vrije Markt in Overpelt België, ( Vlaanderen natuurlijk ) ...
omdat ik voor vandaag ( zondag ) even geen "bijpassend" schilderijtje had voor dit bericht, en omdat ik tot vanavond 20:00 mijn blogger ook niet kan updaten, omdat ik weer de hele dag weg ben, heb ik speciaal voor dit bericht dit schilderijtje gemaakt, en ik geef eerlijk toe het idee is niet van mij zelf, om de Vlaamse leeuw te schilderen die een Waalse haan "pakt"
Dat idee bestond al, ik vond het gewoon een "grappige" afbeelding, en ik heb er mijn bescheiden variant op gemaakt ( zonder kwade of beledigende bijbedoelingen ) maar mijn verhaal ging eigenlijk over De Vrije Markt Overpelt.. waar ik vandaag weer de hele dag MOET zijn om mijn vader te helpen,...
voor mij persoonlijk, vallen zulke dagen steeds zwaarder, de drukte, en al die mensen om me heen, maar voor "normale" mensen kan het een leuk dagje weg van huis zijn, er is van alles te zien en te koop, wapens ( luchtdruk ) vuurwerk, kerst-spullen.. verzin het maar, je vind het allemaal op de Vrije Markt in Overpelt, Als je kinderen hebt is het vandaag extra interessant om een kijkje te komen nemen want ook Sinterklaas en zijn zwarte Pieten lopen deze middag over de markt... "ik ga nu slapen, over 3 uur loopt de wekker weer af"



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog