Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, December 26, 2012

In God(s) We Trust

2e kerstdag.. ik heb  even een paar dagen helemaal niets kunnen doen op het internet omdat ik wat verbindings problemen had, op dit lijkt het er op dat alle verbindingen weer "normaal" zijn, dus moet ik de komende dagen nog wat extra berichten versturen om de "schade" van de afgelopen dagen te "herstellen"...
maar ook privé zit ik in een door deze zogenaamde fijne feestdagen behoorlijk met achterstand te kijken, mijn andere dagelijkse blogger, en mijn 14 schilderijen die ik vrijdag af moet hebben voor de Dwaalhaas Facebook pagina zijn nog lange niet af ik moet nof zwarte lijntjes zetten op 14 nieuwe schilderijen en het zetten van die lijntjes is het meeste werk, kortom ik heb het druk, druk, druk  druk, de ellende van deze "feestdagen" is dat je bijna nergens hulp kunt  krijgen als je problemen hebt met je internet verbindingen, omdat bijna al het personeel van de internet providers vakantie hebben,

ik weet dat dit een raar verhaal is bij dit schilderij, en oorspronkelijk wilde ik hier ook wat anders schrijven, maar dat is inmiddels 2 dagen geleden dus niet meer relevant...

deze boeddha heb ik ooit in het verleden geschilderd, en in op het canvas heb ik destijds echt bladgoud verwerkt...  







If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog