Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, December 24, 2012

Facebook Dwaalhaas page pressure

soms is het best wel allemaal "zwaar" om elke dag wat moois te schilderen voor de Facebook Dwaalhaas pagina , ik bedoel het moet in 1 jaar tijd toch eventjes 365 schilderijen schilderen, en daarbij los van dat Facebook project en deze blog heb ik ook nog losse opdrachten en andere dingen in mijn leven waar ik me bezig mee MOET houden houden..
vanavond / nacht ben ik aan 7 schilderijen begonnen omdat ik er vrijdag 14 af moet hebben en in moet leveren. hoe dat deze 14 gaan worden ? dat weet ik nog niet, omdat het de laatste tijd best "druk"is in mijn hoofd, en ik eigenlijk een soort van "writers block"maar dan voor schilders heb, komende week komen er ook 7 van die schilderijen waar ik niet allemaal tevreden over ben, die week daarna "alle 7 kei mooi" maar het is maar goed dat smaken verschillen, de 14 die ik nu vrijdag af moet hebben die maak ik in mijn "old school stijl" geen parodieën  geen bekende gezichten of artiesten, maar puur "sec" Dwaalhaas style.. met Dwaalhas figuren / poppetjes.... "ik hoop dat ik het af krijg voor vrijdag"


If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog