Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, December 28, 2012

Do Not Press the Red Button

Dit schilderij is in de ( standaard ) Dwaalhaas "Old School" gemaakt, de laatste tijd maak ik veel schilderijen voor mijn facebook pagina  waarvan ik uit ga van beroemde schilderijen, artiesten of andere herkenbare dingen, en op die manier raken mijn "waalinistiesche" figuren, die door hun abstractie zowel man als vrouw kunnen zijn een beetje in de vergetelheid, dit schilderij  "Do Not Press the Red Button" heb ik gemaakt omdat
mensen meestal het tegenovergestelde doen van wat je van ze verwacht of aan ze vraagt, zoals bijvoorbeeld het delen van een link of een facebook pagin, daarom staat hier onder een rode knop waar je NIET op moet klikken !
more games
If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog