Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, December 27, 2012

Bloemen op Neon

Dit is weer een schilderij voor de categorie / topic "Bloemen" die ik ondertussen ook al vaak in alle vormen geschilderd heb, nu likte ik net zelf even op eze catagorie, en ik zie dat ik veel schilderijen met bloemen niet meer zie, vandaar dat ik hier onder nog wat andere foto's van schilderijen met dit onderwerp bij zet..

zonnebloemmen
Tulpen
tulpen

en ook dit schilderij in Olieverf heb ik ooit gemaakt, meer van deze werken in deze stijl vind je hier..









If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog