Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, November 29, 2012

Even Geduld A.U.B stads-magazine

Vandaag werd er door mijn manager Donald weer een "abstract" schilderij van mij op mijn als dagelijkse Dwaalhaas op de Dwaalhaas Facebook pagina geplaatst ( 3 achter elkaar )  maar over mijn abstracte werken heb ik nooit niet zo veel text te schrijven of te vertellen als over de schilderijen met een "duidelijke" voorstelling, ik dacht dus vandaag ook bij mezelf "vandaag schrijf of post ik niets op deze Blogger, maar toen ging hier een uurtje geleden de deurbel, er stonden 2 mensen van het .....
stads-magazine "Even geduld a.u.b" voor mijn deur,  ze vertelde mij dat ze "getriggerd" waren door mijn Kunst Koe, en dat ze graag het verhaal er achter wilde weten, we hebben nu min of meer een afspraak gemaakt, en ik hoop dat ze binnenkort contact met mij op gaan nemen voor een interview en misschien foto's. "Even geduld a.u.b" is een net en "verzorgd" blad, en ook de mensen aan mijn deur kwamen sympathiek over,  "ik werk hier dus graag aan mee"  ......

Het magazine

We doen het iedere dag; wachten. Wachten tot de badkamer vrij is, wachten op de koffie, wachten op de bus, wachten in de file, wachten op dat ene telefoontje, wachten op promotie, wachten op de wachtlijst, wachten op een download en wachten op de tweede helft. Er over nadenkend, zijn we constant aan het wachten.

Al dat wachten is zelfs zo ingeburgerd, dat we er hele ruimtes voor hebben ingericht. De zo genaamde wachtkamer. De kleine ruimtes waar je met nog een stel andere wachtende, op oncomfortabele stoeltjes, tegenover elkaar wordt geplaatst. Afvragend wat de ander in deze ruimte brengt en ondertussen ieder oogcontact mijdend, stelt u zich  voor wat er gaat gebeuren als die lange wijzer vijf streepjes verder is en uw achternaam door de wachtkamer galmt. Tijd lijkt bijna iets statisch en u vraagt zich af hoe het toch kan dat u daar altijd te kort aan heeft . Vijf minuutjes;  en u zit daar maar, wachtend...

Wat zou het dan fijn zijn om iets te lezen dat het wachten een klein beetje verzacht. Een magazine dat speciaal gemaakt wordt voor de Eindhovense wachtkamers. Een ‘Licht verteerbaar' magazine, dat u vermaakt met prachtige spreadfoto's en weinig tekst. En echt ‘oh, aahh... wow!-kijk magazine'.  Een dat gemaakt wordt met- en uit het hart van Eindhoven en alle mooie exclusieve kanten van Eindhoven aan u presenteert.

E'ven geduld AUB! is dat magazine. Een echt stadsmagazine, speciaal gemaakt voor de Eindhovense stadsliefhebber. Een magazine dat tussen de andere bladen opvalt door zijn liggende uitgave, esthetisch zeer verantwoorde lay-out en prachtige spread fotografie. Maar ook een magazine dat altijd up-to-date is en u voorziet in alle  interessante achtergrond informatie. Een dat u altijd en overal  voedt in uw Eindhoven-gevoel, want het magazine wordt niet alleen verspreid in alle wachtkamers van Eindhoven, het is  ook te vinden bij de exclusievere modezaken, -kapsalons en -horecagelegenheden van Eindhoven.
Het is een magazine dat ondernemend Eindhoven de kans biedt om haar binding met de stad te tonen maar ook de ondernemers onderling met elkaar verbindt. Een magazine dat u vermaakt tijdens het wachten en staat voor de stad Eindhoven.
Kortom het magazine waarin u graag gezien wordt!
  
Doelgroep: De E'ven lezer heeft een bovengemiddelde interesse in het reilen en zeilen van de stad Eindhoven. Hij/zij houdt van Eindhoven en vindt het leuk om op de hoogte gehouden te worden en het ‘mijn stad' gevoel te voeden. De lezer heeft een out-going lifestyle en is goed vertegenwoordigd in diverse (regionale) netwerken. De interesse gaan vooral uit naar mode,  beauty, uitgaan, psychologie & mensen, sport en genieten. Het is een exclusieve shopper die graag het nieuwste en mooiste in huis haalt. De lezer van E'ven heeft geen bepaald geslacht of leeftijd, maar is een gepassioneerd stadsliefhebber, heeft een gezond gevoel voor humor, is onafhankelijk, enigszins proactief en heeft een flinke dosis E- & IQ. WEBSITE  http://www.even-geduld-aub.nl



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog