Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, November 6, 2012

The Western Wall, Wailing Wall

maandag nacht 04:00 / dinsdag ochtend.. ik ben alweer helemaal nuchter van mijn wekelijkse drank avond, het was weer saai, zo in mijn eentje "maar het is niet anders" facebook begint mij echt steeds meer te irriteren echt al dat hypocriet gedoe gisteren werd ik op alle 3 mijn facebook account overdonderd met ...
een bericht over een jongen die doordat hij gepest werd zelfmoord heeft gepleegd, ja sorry hoor.. ik ben ook heel mijn jeugd gepest op school, zelfs door de leraren werd ik door mijn rode haren veroordeeld op hondenpoep van het schoolplein oprapen omdat ik rood haar had.. en op de LTS was het ooit zelfs zo erg dat ze met een groepje mijn hoofd in een pisbak duwde, n dan al die keren dat andere kids mij opwachten om in elkaar te slaan als ik van school op mijn fietsje naar huis reed of die onbekende vreemde mensen, zelfs volwassenen die het niet konden laten om te schelden op mijn rode haar.
hazen-tanden en / of beugeltje, ik kon toen ook nergens terecht, mijn ouders begrepen het niet als ik weer eens jankend uit school kwam, of als mijn kleren kapot waren door het vechten, of mijn schoolboeken weg waren omdat andere kinderen ze hadden afgepakt, maar ik heb er nooit aan gedacht om zelfmoord te plegen iets waar ik nu achteraf trots op ben dat ik dat nooit gedaan heb, omdat ik nu weet ( doordat ik nu verschillende vrienden en vriendinnen gehad heb die zelfmoord pleegde ) wat voor een egoïstische laffe daad zelfmoord is, en hoeveel onschuldige mensen dat je er trauma's door geeft...
ik probeerde mezelf te wapenen tegen al die "bullies" op school, ik ging op vecht sport ( shaolin kempo ) en ik had mijn eigen wereldje, met mijn teken en schilder boekje, ik had geen ( 2 ) vriendjes, dus maakte ik ze zelf, ik heb me altijd nog staande weten te houden, en hoe harder dat mensen ( nu ook nog ) proberen mij in de goot te trappen, hoe sterker ik er weer uit kom, William Shakespeare schreef hier al over in zijn To be, or not to be: that is the question: Whether 'tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outrageous fortune, Or to take arms against a sea of troubles, And by opposing end them? To die: to sleep; No more; and by a sleep to say we end The heart-ache and the thousand natural shocks
That flesh is heir to, 'tis a consummation Devoutly to be wish'd. To die, to sleep; To sleep: perchance to dream: ay, there's the rub; For in that sleep of death what dreams may come When we have shuffled off this mortal coil,
Must give us pause: there's the respect That makes calamity of so long life..
het ergste vind ik dan nog dat de mensen,
die dan boos op mij reageren omdat ik laconiek reageer op berichtjes over mensen die zelfmoord pleegden omdat ze gepest werden, of ander soort gelijke onzin. zichzelf ook dagelijks schuldig maken aan pesterijen en "vuil-praat" ze hebben dan hun mond vol met beledigingen over moslims en cartoons of  haat aan pedo's homo's, en sociaal maatschappelijk minder bedeelden  of uitkering-trekkers  hard werkende Polen  daklozen en of verslaafde etc. over die mensen mag je dan schijnbaar wel een mening hebben en uiten, en je mag ze zelfs beledigen door middel van  hatelijke opmerkingen of eigen keiharde meningen of cartoons, waardoor ook honderden bijvoorbeeld moslims sterven.. dan zeggen we collectief  "ze moeten maar harder worden" of beginnen ze te praten over het recht  of de vrijheid van meningsuiting etc.. ik vind deze dingen precies zoals Hans Teeuwen de dingen beschrijft, dat iedereen het recht moet hebben om te beledigen en te pesten, want is een belediging geen waarheid die we liever niet willen horen ?
ik weet nog als de dag van gisteren wat voor bagger ik over mij heen kreeg van allerlei site's, forums, blogs omdat ik als nudist / naturist met mijn veel te vette lijf in mijn eigen huis naakt dagelijks een webcam aan had, ik werd toen ook door mensen gepest en beledigd, en iedereen had een mening ver mij, en terecht natuurlijk, maar het is zo triest dat mensen vinden dat je mag alles en iedereen mag beledigen, maar als dan de bal terug gekaatst word, of zoals in dit geval een bericht over een zelfmoord, dat we dan allemaal gaan roepen ... "ow wat zielig"  genieten van televisie als Powned of  weblogjes als Geenstijl, Fok, Retecool etc. allemaal heel leuk "lekker hard schoppen" tegen alles wat anders is.. ( maar dan wel het liefst anoniem, want stel je voor dat je zelf het slachtoffer word  ) een tijd geleden had ik de identiteit van  zo'n anoniem iemand van het Fok forum uit gedokterd.. iemand die in het verleden veel "beledigende" dingen over mij op Fok plaatste, in de hoop dat ze me dan met zijn alle konden gaan pesten, die gast bleek helemaal niet amused te zijn dat ik zijn echte naam en facebook account op het Fok-forum plaatste, dat gedoe had ik ook toen ik op Geenstijl berichtjes ging plaatsen over de mensen die lullig over mij deden. nogmaals, het is allemaal heel erg triest als iemand door pesterijen geen andere uitweg ziet dan zelfmoord te plegen, vooral voor de nabestaande... ik zelf ben ook een "slachtoffer" van pesterijen, discriminatie, uitsluiting, beledigingen etc. en ik ben ook een nabestaande van mensen die geen andere uitweg meer zagen dan zelfmoord, en ik vind dat ik daardoor ook het volle recht heb om hier mijn mening over te hebben

was getekend :
een dikke roodharige biseksuele nudist / naturist met een psychische en lichamelijke handicap en sociale uitkering die woont in een achterstandswijk en niet meeloopt met mode of de nieuwste "trants" drinkt, rookt..

en er zijn vast wel meer redenen waarom het terecht is om mij te beledigen, uit te sluiten of te pesten..

"pesten" wie is er niet harder door geworden ?

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog