Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, November 28, 2012

Reusable Trash - Vrije markt Wamel

mijn vader telefoneerde mij gisteren of ik vandaag zin had om met hem mee te gaan rondlopen en kijken op de Vrije Markt in Wamel normaal houd ik eigenlijk helemaal niet van massa's mensen en drukte, maar omdat deze markt op zaterdag en op woensdag is is het daar op de woensdag ochtend meestal niet zo druk....
deze foto´s zijn photo/shops vandaar dat je een aantal schilderijen van mij op deze foto´s ziet, maar ik ga hier vandaag niet heen om wat te verkopen, maar om te kijken of ik wat kan kopen om eventueel te beschilderen, of te gebruiken voor mijn Kunst, soms kom ik op rommelmarkten wel eens wat interessants tegen, zoals antieke lijsten, design objecten of vreemde verf soorten en hoewel ik er op dit moment niet echt aan toe kom om alles wat ik koop op rommel/markten, kringloop/winkels en vlooien/markten  te beschilderen omdat ik nu nog dagelijks  te druk bezig bezig ben met mijn daily Dwaalhazen voor op mijn facebook pagina, sla ik alles op in mijn loods, zodat als ik volgend jaar klaar ben met dat facebook project ( 365 schilderijen ) me weer kan focussen op beschilderde ( gebruik s objecten ) .... dit stukje wat ik nu hier schrijf is eigenlijk een soort van `friendly fire` een beetje reclame voor de markt die elke zaterdag en woensdag geopend is, en waar je letterlijk van alles kunt vinden zowel nieuw als gebruikt, en als je een leuk dagje van huis wilt zijn is dit een absolute aanrader.

Straks om 08:00 komt mijn vader mij halen om samen naar Wamel te gaan, dat betekend voor mij dat ik niet meteen een nieuw bericht op deze Blogger kan zetten als mijn nieuw `Daily Dwaalhaas` op mijn Facebook is gezet, net als op zondag word het dus wat later voordat ik nieuwste schilderij op mijn Blog kan posten, vandaar besloot ik wat reclame voor deze markt te maken omdat ik hier morgen zelf ga kijken, en omdat ik hoop dat ik er andere een pleziertje mee doe deze markt onder de aandacht te brengen. ps heel soms, maar vandaag niet staan wij zelf wel eens op deze markt, maar wanneer dat is dat kun je dan wel weer vinden op mijn Blogger..

www.vrijemarktwamel.nl

Grazende koeien, bomen vol fruit, en gezellig snuffelen op één dag in het land van Maas en Waal. 
Als U van snuffelen op rommelmarkten en van een echt Hollands landschap houdt, bent U bij ons in Wamel precies op de goede plaats.Wamel ligt in het Land van Maas en Waal tussen onze prachtige rivieren, aan de Waal tussen Nijmegen en Zaltbommel onder Tiel.
Dit landelijke dorpje herbergt sinds 1987 een gezellige snuffelmarkt met 350 kramen met een zeer gevarieerd aanbod en een leuke sfeer. Dit landelijke dorpje herbergt sinds 1987 een gezellige snuffelmarkt met 350 kramen met een zeer gevarieerd aanbod en een leuke sfeer.
 Er zijn 2 gezellige koffiecorners aanwezig met een breed assortiment en uitzicht op de markt.U kunt bij ons voor Uw zolderopruiming e.d. ook een kraampje huren vanaf € 16,50 of 2 kramen voor € 23,- per dag (aktieprijs geld niet op extra marktdagen).
Zo komt U op een plezierige manier van Uw spulletjes af, en het brengt ook nog wat op.De entree bedraagt € 1,80 en voor 65+ € 1,50 kinderen onder de tien jaar zijn gratis. 
Bij de kassa is nog meer informatie aanwezig over arrangementen en mogelijkheden voor vertier en vermaak in dit mooie rivierenland.

Adres & Route

Vrije Markt Wamel
Industriestraat 4
6659 AL Wamel

Tel:  (0487) 50 21 59
Fax: (0487) 50 11 55

info@vrijemarktwamel.nl
Klik om deze foto te vergroten
Vanuit richting Rotterdam/Utrecht: richting Nijmegen (A15), afslag 34 richting Leeuwen, eind rechtsaf, 2e rechts.Vanuit richting Den Bosch (A2): afslag 19 "Kerkdriel",richting Nijmegen, voorbij rotonde "Wamel" eerste afslag links.









If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog