Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, November 5, 2012

Maandag photoshop MU

( Photo-shop van het MU gebouw Eindhoven ) hoewel ik nog niet geslapen heb is het toch weer maandag geworden, dat betekend voor mij dat ik nu toch ECHT naar mijn nest toe moet, want morgen heb ik een belangrijke dag...
ik moet nl zorgen dat ik heel vroeg naar mijn drank groothandel ga om mijn wekelijkse fles whisky, shag, en cola te kopen, zodat ik koud kan leggen wat er koud moet worden, terwijl ik de ochtend ga gebruiken om mijn huisje te poetsen.. zodat ik rond 13:00 kan beginnen met de wekelijkse stress en spoken uit mijn bloed en hersens te verjagen... even weer een beetje rust.. ik heb eigenlijk niet genoeg geld voor whisky ( voor de rest wel )  maar gelukkig mag ik bij mijn slijter ook een paar dagen later betalen.. het klinkt bijna autistisch, dat gezuip elke maandag, maar tijdens de weekeinden als de meeste bezopen worden, moet ik nuchter blijven omdat ik dan wel "verantwoordelijkheden" heb... de maandag daar in tegen is al jaren mijn vaste prik, en de "vrienden" die evt. op bezoek willen komen weten dat, want ik heb een hekel aan onverwacht bezoek, ik heb dit berichtje maar gepost omdat ik weet dat als ik straks bezopen ben niet echt veel ga doen of schrijven op deze blogger ... en er moet toch dagelijks minimaal wel 1 nieuw ding gepost worden om deze blogger actueel te houden.. toch ?




No comments:

Post a Comment

Search in This Blog