Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, November 2, 2012

het nut van drank

ik heb al wat schilderijen gemaakt met "de fles" in de hoofdrol, dit omdat die fles vroeger in de tijd dat ik daaraan verslaafd was en daardoor toen ook dakloos was voor mij het allerbelangrijkste op de wereld leek, nu nog, minstens 1 keer per week...
maximaal 2 keer, moet ik mezelf helemaal in "coma" drinken, om maar even niet na te hoeven denken... al meer al 15 jaar heb ik mijn drank (mis) (ge) bruik redelijk onder controle.. "iedereen en zeker mensen zonder verantwoording of relatie" drinkt toch 1 keer per week ? okay, ik drink op maandag, dat is mijn weekeind, omdat ik op zondag nuchter moet zijn om mijn vader te helpen.. en heel soms drink ik ook op vrijdag ( als ik dat kan betalen ) maar verder raak ik nooit drank aan, gewoon omdat het drinken van 1 biertje of 1 wijntje geen nut heeft, ik moet er minimaal stomdronken van kunnen worden, anders is drank zinloos... vandaag heb ik eigenlijk ook zin om alcohol te drinken, en te herdenken dat er 8 jaar geleden met de moord op Theo van Gogh een grote verandering is gekomen in de vrijheid van meningsuiting, en expressie.. maar helaas vandaag heb ik geen 15 euro over voor een fles goedkope whisky en 2 liter cola.. ik heb nog 10 euro en lege flessen ( statiegeld ) , en daar moet ik van leven tot dinsdag ochtend...







No comments:

Post a Comment

Search in This Blog