Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, November 22, 2012

Dwaalhaas Photo-shop Fun

Ondanks dat het voor "mijn doen" nog vrij vroeg is ( 02:15 schrijf ik bij deze nog een laatste berichtje voor vandaag, en dan ga ik proberen te slapen, want ik heb nog steeds last van die vervelende hoofdpijn...
Deze photo-shop heb ik gemaakt in de gedachte aan mijn eerste expositie ooit ( ergens in 1994 ofzo ) ik kwam toen net uit mijn periode van dakloos zijn ( zie my life in a nutshell ) ik had op dat moment een nieuwe vriendin die wilde dat ik allerlei "kunst workshops en cursussen" ging volgen, een kennis van haar was toen directeur,  bij het Eindhovense Centrum voor de Kunsten ( ik geloof dat zijn naam Peter vh Hoen was ) en daar had zij een afspraak mee gemaakt zodat hij eens naar mijn "werk" kon kijken om vervolgens een advies voor een cursus op opleiding te gaan geven, maar tegen de verwachting van mijn vriendin in kregen we te horen dat ik door een cursus eerder dingen kon afleren, dan kon aanleren, en dat ik vooral door moest gaan op mijn eigen autodidacte manier, wel mocht ik toen een expositie houden in hun andere gebouw "de muziek school" omdat het mijn eerste expo ever was werd ik door het CKE ( Hans Zoete ) op allerlei manieren geholpen aan promotie, media aandacht etc. De vriendin die ik toen had wilde alles "officieel" ( zoals het hoort ) houden, dus zij vond dat er ook een gastenboek moest liggen voor alle bezoekers die die maan mijn werk konden bekijken,  nu weet ik nog als de dag van gisteren dat er iemand iets schreef in de trant van "allemaal sex ofzo" een opmerking die ik toen zo raar vond, want mijn figuren ( poppetjes ) zijn helemaal niet naakt.. en bovendien hoeft bloot ook helemaal niets met sex te maken te hebben, mijn figuurtjes zouden bv ook mensen kunnen zijn met latex pakken, of marsmannetjes "lol", maar mensen zien, horen, lezen graag wat ze zelf willen zien of geloven, en iedereen heeft zijn eigen waarheid... ik ga nu naar mijn bedje, morgen vroeg 10:15 verschijnt er weer een nieuwe "Daily Dwaalhaas"op de facebook pagina, ik ben benieuwd welke mijn manager Donals morgen gaat plaatsen... "welterusten"








If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog