Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, November 9, 2012

Dwaalhaas - De Waal ©65

hoewel ik gisteren ( en ik weet niet waarom.. ) ruim 250 bezoekers op deze weblog gehad ( zoveel mensen heb ik nog nooit op 1 dag op mijn blogger gehad ) post ik toch nog even dit ding voor het slapen gaan,...
het is nu 04:30 en ik ben net terug van het wandelen met Spike, ik heb nog wat geschilderd aan 3 schilderijen..Louis Fuitton, Fifty Shades of Grey en een Mohammed schilderij ( die van PJ Harvey is ook al helemaal af dus ) hard gewerkt weer, ok baal er best wel van dat ik overdag altijd moe ben en s-nachts nooit kan slapen, maar dat heb ik al ruim 10 jaar zo..

maar wat ik hier eigenlijk wilde posten is deze foto uit de periode dat ik voor het eerst met mijn huidige manager samen werkte toen ik nog schilderde onder de naam De Waal ©65..(  lang geleden dus ) er was een bepaald ontwerp dat we gebruikten op stikkers, aanstekers en Tshirts, de  drukkerij waar mijn manager toen die dingen liet drukken, gebruikte mijn werk ook om op 1 kilometer test aluminium folie te drukken, dat als voorbeeld diende voor een bedrijf in China, ik weet dat dit allemaal niet zo relevant meer is , maar ik wilde gewoon nog iets schrijven voor ik mijn bed in kruip... ik ben benieuwd wat Donald ( mijn manager ) morgen weer op Dwaalhaas Facebook gaat plaatsen... Welterusten iedereen die nu ook gaat slapen...




No comments:

Post a Comment

Search in This Blog