Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, November 17, 2012

"making of" 44 video's


ik kan me het niet voorstellen dat iemand dit wil zien, maar hier zijn mijn 44 "making of" video's van 1 van mijn youtube kanalen het zijn gewoon saaie filmpjes van mij waar ik bezig ben met het schilderen van een "daily Dwaalhaas" voor de Facebook pagina, ik dacht vandaag aan deze filmpjes....
omdat ik op 1 van die dingen aan het schilderen ben terwijl ik tegelijk heerlijk in mijn lazy spa lig te bubbelen ( 2 maanden geleden blijkt ) toen was het dus nog over de 30 graden buiten, en nu is het al weer koud..( ik ben net terug van mijn dagelijkse wandeling met mijn hond Spike ) het is nu pas 03:00 in de nacht, en dat is voor mij eigenlijk nog te vroeg om te gaan slapen en meestal lukt dat mij ook niet, "op normale tijden slapen" meestal ben ik de hele dag moe, en doe ik hazen-slaapjes tussendoor, met als gevolg dat ik dan de hele nacht wakker lig... waarschijnlijk door het nachtwerk in het verleden is dat ooit allemaal verstoord, en ik heb dat nooit meer goed op de "normale" rit kunnen krijgen.... maar ik heb de afgelopen 3 dagen gruwelijke hoofdpijn,en vandaag ben ik begonnen met het slikken van paracetamol ( ik heb er al 15 op ) waardoor ik nu best moe ben geworden, dus ik ga vandaag vroeger naar bed... "hopen dat ik in slaap kan komen, en dat morgen deze hoofdpijn weer weg is...





No comments:

Post a Comment

Search in This Blog