Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, October 21, 2012

vandaag & komende week

vandaag ben ik weer de hele dag op de markt in Overpelt België, om mijn vader te helpen, liever had ik niet gegaan omdat ik alweer een paar dagen mijn bed niet uit kan komen door de pijn in mijn rug, maar als ik eenmaal weer een paar uur wakker ben dan gaat het wel weer, gisteren avond heb ik weer gewerkt aan de sierie "daily Dwaalhaas" voor de Facebook pagina.....
mijn manager had deze week weer geld gegeven om verf kwasten en ander materiaal te kopen, dus ook daar moet ik weer mee verder, ik ben benieuwd hoe mijn komende week er deze keer weer uit gaat zien, waarschijnlijk heel anders dan de vorige week ( minder drank ? ! ) en druk, druk, druk... vandaag kan ik pas laat weer iets nieuws op deze blogger poten omdat ik pas rond 19:00 weer thuis ben :-( vandaar dat ik deze post er nu even op gezet heb...

PS:  Suggesties voor een "Daily Dwaalhaas"zijn altijd welkom...




No comments:

Post a Comment

Search in This Blog