Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, October 27, 2012

the bisexual and gay scene

dit is weer zo'n schilderij van mij dat mij raakt op mijn persoonlijk vlak, "nee, ik maak er geen geheim van dat ik biseksueel ben" waarvoor zou ik me moeten schamen ? ik heb heb nooit geloofd dat liefde puur een sexuele oerdrift is...
liefde is veel meer dan sex, je kan je meer aangetrokken voelen tot het hele "pakketje" zoals ik, ik houd meer van het vrouwelijke lichaam, dan van het mannelijke lijf,  maar om dan te zeggen dat ik hetero of homo ben ? ik wil geen keuzes hoeven te  maken zodat ik maatschappelijk beter in een "hokje" pas, ik wil gewoon mezelf kunnen zijn, hier in Eindhoven hebben we best een grote gay scene, in heel soms ( als ik het kan betalen ) ben ik te vinden in mijn favoriete cafetje Queens Pub, bij Henk & Hennie, het is daar echt altijd lol en plezier...



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog