Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, October 26, 2012

mijn eigen posters

vandaag ben ik begonnen met mijn eigen posters van schilderijen op te hangen..

omdat ik nog zoveel witte muren over heb, en omdat al mijn werken en schilderijen bij mijn manager staan, tot nu toe heb ik er al 6 hangen "parodieën" op andere kunstenaars of kunstwerken, het mooie voor mij aan dit is dat ik op deze manier uiteindelijk weer alles vol kan hangen met mijn eigen werk, zodat ( als ik bezoek heb )  ook in mijn huiskamer ipv in mijn atelier een overzicht kan geven over wat ik zowat allemaal gemaakt heb.. daarbij komt ook nog een het voordeel dat alles de zelfde afmeting, dus ook lijstjes heeft, en dat als ik bezoek heb, mensen door kan verwijzen naar mijn internet poster-shops, of in een uiterste geval rechtstreeks een poster va mijn muur kan verkopen ( wel een slechtere kwaliteit natuurlijk  maar wel met echte handtekening )



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog