Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, October 9, 2012

"hersenspoelen"

Gisteren ( maandag ) is altijd mijn vaste alcohol "hersenspoelen" dag, toen heeft mijn manager dit schilderij op dwaalhaas facebook geplaatst..
ik gaf er met mijn dronken hoofd de volgende reactie op :
 liefde, sociale contacten, maatschappelijk bewustzijn normaal gedrag, normbesef, wetten regels omgangsvormen en alle andere dingen die je door je strot gepompt worden komen als lucht je maag weer uit...


waarschijnlijk kwam deze text voort uit frustratie, omdat ik vandaag word gedwongen naar het stadscentrum te gaan, ik haat dat  tegenwoordig zo erg om naar het centrum te gaan en me te bevinden in die drukte, bovendien is het vandaag ook nog eens weekmarkt in het centrum, dus dubbel druk :-(



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog