Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, October 24, 2012

Herman-Koolvis Art works

Op dit moment ben ik "sociaal" bezig, om iemand te helpen hem de mogelijkheid te geven om 1 of 2 keer te kunnen komen schilderen...
hij mag ook gratis mijn doeken en verf gebruiken, ook heb hen toegezegd een blog bij te houden waarop ik regelmatig nieuw werk van hem op zet en probeer te verkopen... ( zelf hoef ik hier niets van of voor te hebben ) want als hij uiteindelijk weer de weg naar de "normale"wereld terug weet te vinden is dat voor mij de grootste beloning die je kunt krijgen... natuurlijk blijven donaties via deze site altijd welkom ... de Blog is nog steeds onder constructie, maar er zijn nu al 2 werken van Herman te zien... ( en te koop ) :-)

Herman Koolvis Art Blog

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog