Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, October 10, 2012

"Der Wahnsinn"

in mijn hoofd gaat nu alles als een dolle tekeer, en mijn grootste vijand, de drank lijkt mijn enigste vriend te zijn, jaren lang probeer ik mijn drankgebruik te reduceren naar 1 keer per week, en soms 2 keer, maar waar voor ? ik heb geen vrouw, geen kinderen, geen werk, geen aanzien, en ik heb ook niet echt het idee dat dat nog ooit veranderen zal...
ik ben niet depressief, maar ook niet gelukkig, mijn gevoel is lam, verdoofd, wat heb ik bereikt in mijn leven ? "geen fuck !" mijn kunst word overal ter wereld bekeken, en mijn leven word vanuit overal ter wereld gevolgd, maar heb ik daar iets aan ? ik schilder me suf, maar ik kan er niet van leven, ik voel me als Van Gogh, die had bij leven ook maar 2 schilderijen verkocht, en pas na zijn door werd hij beroemd, en geliefd, gaat het met mij ook zo ? moet ik ook mijn oor er af snijden omdat het leven mij tot waanzin drijft ? natuurlijk blijf ik altijd schilderen mijn creaties zijn als mijn "kinderen", het enigste op deze wereld waar ik trots op ben, het enigste in deze wereld dat mij laat beseffen dat ik er ben, en dat ik na mijn dood altijd blijf bestaan...





No comments:

Post a Comment

Search in This Blog