Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, October 13, 2012

American Jewelry and Loan

American Jewelry and Loan is 1 van de vele Amerikaanse ducu-soaps op de Nederlandse televisie. ik lach me altijd suf over hoe sommige mensen zich kunnen gedragen, geeft dit nu een waar beeld van de Amerikanen ? ...
het echt humor om te zien dat mensen eisen dat ze meer geld of sowieso geld krijgen voor de troep die ze willen komen verkopen
vanaf vandaag ga ik af en toe een photo shop op deze blogger zetten gewoon voor de lol, natuurlijk moet het wel een fotoshop zijn waarin ik afbeeldingen van mijn eigen schilderijen of werken kan betrekken, de Photo-shops die te vinden zullen zijn onder het label "photo shop" hebben dus geen enkele toegevoegde waarde op mijn kunst, maar worden gewoon voor de lol gemaakt en geplaatst



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog