Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, October 14, 2012

Afterbeat in Altstadt Eindhoven

zelf kan ik er om 2 redenen niet heen gaan, 1 daarvan is dat ik morgen mijn vader moet helpen op de markt in België, en de andere reden is dat ik v.a 5 september 1991 ( de dag dat mijn vriendin in mijn armen gestorven was ) niet meer in café Altstadt mag komen, omdat ik op de avond dat mijn vriendin overleed "moeilijk" en dronken was..
( café Altstadt was het café waar ik haar ook had leren kennen ) ik was dar al jaren vaste klant ( 3 avonden per week ) en nu 10 / 20 jaar later, mag ik daardoor daar nog steeds niet binnen...

waarom dan toch "reclame ?" omdat morgen / vandaag 14-10-2012 mijn vriend Edzo met zijn band Afterbeat daar optreden ( zijn drumstel is door mij beschilderd )

Cafe Altstadt vind e op
Altstatd.nl
Stratumseind 71
5611 EP Eindhoven

meer muziek instrumenten










No comments:

Post a Comment

Search in This Blog