Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, September 1, 2012

zaterdag 01-09-2012

zoals ik in de vorige post al schreef ben ik een beetje door de "oude" verhalen heen, dus rest mij niets anders dan mijn weblog te gaan gebruiken waarvoor ze eigenlijk bedoeld zijn...
"het opschrijven van mijn dagelijkse dingen" het is nu bijna 09:00 in de ochtend, en ik heb een dag voor me waarop ik allemaal dingen moet doen die ik helemaal niet leuk vind zoals het poetsen van mijn huis, en dat moet ik vandaag echt grondig gaan doen.. want morgen moet ik weer heel de dag in België zijn, en maandag is het weer mijn wekelijkse alcohol dag, dan vind ik het tegenwoordig toch prettiger als alles netjes en schoon is... nu ga ik eerst even boodschappen doen, want ik ben door mijn cola ( light ) heen en shag ( om te roken ) heb ik ook niet veel meer.....

10:00 ik ben weer thuis van het boodschappen doen,  en nu blijkt het dat ik het vandaag drukker heb dan ik dacht.. vandaag rond de klok van 13:00 word er hier in de buurt een oud Philips gebouw ter ontploffing gebracht met 108 kg dynamiet , dat wilde ik eigenlijk ook nog gaan bekijken... ze hebben nu al allerlei straten afgezet en huizen geëvacueerd, ik heb zoiets nog nooit gezien, maar tegenwoordig met dat gedoe van moslim terroristen etc. kan ik maar beter gaan kijken om aan dat soort dingen te wennen..  lol







14:30 Echt veel was er dus niet te zien bij de ontploffing van het gebouw, sterker nog, het hele binnenste gedeelte waar de liftschacht zat bleef gewoon staan..  maar het was druk, zo veel mensen overal, ik denk dat als ze 5 euro  per persoon hadden gevraagd, en gezorgd hadden voor kraampjes met eten en drinken, sanitaire voorzieningen erbij, en misschien een bandje, dan hadden ze hier nog behoorlijk wat geld aan kunnen verdienen voor 1 of ander "goed doel" of zo ...


 alles wat er te zien was, waren vooral veel mensen die stonden te kijken.. toen 1 knal, en een grote stofwolk... "best wel raar als je dan vervolgens uit de stofwolk nog steeds een toren ziet staan".. ik moet nu even liggen,  een uurtje slapen / rusten, en dan daarna weer verder met de schoonmaak....

17:45  soms is het echt balen dat ik op "verkeerde tijden" moe ben, ( s'nachts ben ik meestal wel wakker ).. ik heb vandaag Stickam.com ( webcam streamer ) weer eens opgezocht en op mijn  "Friends only" pagina gezet.. maar eigenlijk ben ik met mijn webcam aan het wachten op het contract van  http://www.islive.nl/ als ik dat heb, dan ga ik weer 24 / 7 streamen zoals "vroeger" want http://www.islive.nl/ betaald als mensen betalen om naar je webcam te kijken... ik bedoel, er is al genoeg reclame voor de "dwaalhaas-cam" op het internet gemaakt door allerlei sites, misschien kan ik daar nog wel wat mee gaan verdienen en op die manier een vaste job hebben... het zou toch heerlijk zijn om als nudist / naturist je salaris bij elkaar te kunnen krijgen met niets doen ?  lol... ... maar ik ga nu weer wat aan mijn huishouden doen... tot straks..

19:30

ik vond net deze video op Youtube waarop de "mislukte" sloop beter te zien is dan op mijn eigen filmpje, wel grappig dat ik bijna op dezelfde plaats stond als de maker van dit filmpje..

mijn huishouden is inmiddels ook al klaar, het enigste dat ik vandaag nog moet doen is de wasdroger leeg maken, en oven in de kast proppen, mijn motor binnen zetten, douchen  en dan is het weer mooi geweest voor vandaag. vanavond ga ik een beetje televisie kijken, het is tenslotte zaterdag, met een beetje geluk komt er vanavond een film die ik nog niet gezien heb ( waarschijnlijk niet, maar op internet rondhangen, daar heb ik ook niet veel zin in  )

23:00 vanavond ik Mik nog even op visite geweest, dat was weer lang geleden, we hebben weer een beetje bij-gepraat.. en nu is hij weer net vertrokken.. dus van televisie kijken is vandaag niet veel terecht gekomen... dat ga ik nu dus doen... over een uurtje ga ik nog even met mijn hons "Spike"wandelen, en dan ga ik slapen... morgen moet ik weer vroeg uit mijn bed...

Straks schrijf ik weer verder
 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog