Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, September 17, 2012

ultimate inspiration = the deadline

voor de facebook pagina moet ik voor woensdag 19 september minimaal 15 "daily dwaalhazen" af hebben, want ik lig weer eens veel te ver achter op mijn schema,  en hoewel mijn normale vaste drink-dag eigenlijk op maandag is,
moet ik hem deze maandag dus overslaan "werk gaat voor plezier" is mij altijd geleerd, "werk" ( ik verdien er niets mee ) ... ik moet dus maandag ochtend ( straks )  vroeg 15 achtergronden schilderen, morgen avond 15 schilderijen naar fase 2 schilderen, en dinsdag  de 15 werken van de typische Dwaalhhaas  lijntjes voorzien.. want woensdag moet ik ze droog inleveren bij mijn manager Donald... druk, druk druk...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog