Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, September 18, 2012

ultimate inspiration / deadline 2

vandaag krijg ik mijn 50 euro "week / leef" geld, het eerste wat ik dan ga doen is verf kopen, die is zo goed als op, en ik weet wel dat ik ook gewoon naar mijn manager kan stappen, voor geld om ver te kopen, ipv, dat ik daar de helft van mijn eigen "leef-geld" voor ga gebruiken..
maar dat geeft mij persoonlijk niet zo'n fijn gevoel... er worden wel wat posters en repro's verkocht via de poster site's, maar zolang het "echte werk" nog niet online verkocht word, vind ik dat voor hem de winst marges voor alles dat hij voor mij doet nog steeds veel te laag liggen...

ik ben waarschijnlijk gewoon een "watje" omdat ik te veel aan andere mensen denk, maar dat is mijn probleem gewoon altijd, ik heb er een hekel aan om van andere mensen te "profiteren"... mijn 15 werken die ik nu woensdag af moet hebben zitten nu zoals je kunt zien in fase 1 van 3, vanavond / vannacht hoop ik zo ver te komen dat ik ze "doortrek" tot en met fase 3 van 3.. ik ga het dus vandaag drukker krijgen als gisteren... 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog