Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, September 16, 2012

Sam Bacile - Innocence of Muslims

weer zo'n grandioos slimme kunstenaar, "Sam Bacile" iemand die net als sommige cartoonisten, schrijvers en kunstenaars door heeft hoe dat je in 1 keer wereld beroemd kunt worden, je moet gewoon iets doen of maken waardoor radicale moslims helemaal "door het lint" gaan..
de door andere mensen toegevoegde titel  "anti moslim" werkt als een paard, wanneer iets anti moslim genoemd word zie je dat ze in het midden oosten helemaal gek worden , zo gek,  dat ze elkaar zelfs dood maken..

ik zelf kijk via internet regelmatig op websites die over de koran gaan, en soms lees ik zelfs stukken uit de islam, en steeds vraag ik me weer af hoe het kan dat er hele groepen mensen zo dom kunnen zijn om zelf zoveel negatieve reclame voor hun eigen religie kunnen maken, hoe kun je dat soort mafketels nu serieus nemen ? hoe kun je zulke mensen respecteren ? ik denk dat , als ik een moslim zou zijn, en ik zou deze radicale acties door  mijn mede gelovige zien laten gebeuren, dat ik mezelf dan heel diep zou schamen over mijn religie...



de video's hier onder kunnen als kwetsend ervaren worden, het beste medicijn daar tegen is niet naar ze te kijken...

Innocence of Muslims

 FITNA
 
 Submission 

 pedofiel mohammed
 
Wijze woorden van Hans Teeuwen
 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog