Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, September 6, 2012

New video : Dwaalhaas Omroep Brabant
















Hoewel het eigenlijk al een oude video is, is hij nieuw op het internet, dit is een van mijn verloren video's van een van mijn televisie optredens ( de originele versie ) vandaag kreeg ik een @mail van Omroep Brabant, met een "tijdelijke" link om....
deze video te downloaden, waarschijnlijk weten hun maar half hoe blij dat ze mij hiermee gemaakt hebben, omdat ik deze film / video ooit verloren ben in een brand. op deze video daag ik Jan Waalen van het Omroep Brabant programma "De Vaste Prik" uit, mijn Vlag ( gesponsord door AVI vlaggen industrie ) van de Mona Lisa, op te hangen in / op het hoogste punt van Eindhoven ( uiteindelijk : de Regent )

.

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog