Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, September 5, 2012

☨ Gone but never forgotten

Angel : 5 september 1991 ☨Vandaag is het precies 21 jaar geleden dat mijn meisje stierf in mijn armen. ik wil hier met deze post niet al te veel aandacht meer aan besteden omdat dit verhaal al minstens 100 maal eerder verteld is in Dwaalhaas
interviews en video's, maar ik post deze post om te laten zien dat ik nog steeds ( na 21 jaar ) met veel liefde en respect aan haar denk, want iemand is pas echt dood als je ze ook vergeten vergeten bent...
ik heb door de afgelopen 21 jaren heen nog vaak aan haar gedacht, soms meer dan ik eigenlijk zou willen, waarschijnlijk omdat deze relatie en boek was dat nooit afgesloten kon worden, tenminste voor mij niet. mensen zeggen vaak "laat het verleden het verleden zijn, en laat het rusten" maar haar dood heeft zo'n grote impact op mijn leven gemaakt, dat ik het zou kunnen laten rusten en vergeten..

haar ouders hebben ooit dit schilderij uitgezocht, waarin ze iemand zagen die een "trip" naar de hemel aan het nemen was...

ik spreek op mijn Art sites en deze Bloggger ook vaak over mijn muze "Cloudje" en veel van mijn werken zijn oog gebaseerd en geïnspireerd op "Cloudje" maar "Cloud" was zo mager, dat ik waarschijnlijk in mijn onderbewust zijn een link had waardoor ik een vergelijking trok met haar en mijn aan anorexia overleden vriendin Angel...

tja vandaag 21 jaar later, en sommige herinneringen zijn nog als die van gisten, mijn varianten op het werk van S. Dali.. de klok... Angel was een liefhebster van Dali, ze had op haar kamer op de muur 1 grote tekening met viltstift   "een werk van Dali"... herinneringen blijven......


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog