Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, September 6, 2012

Dagboek : donderdag 06-09-2012

mijn updating dagboek voor vandaag : donderdag 6 september 2012/02:30...ik ben net terug van mijn laatste avond-wandelingetje met mijn hond Spike...
( wat een schatje he ? ) maar geloof me, hij is niet altijd zo lief als hij er uit ziet, hij is tegenwoordig alweer ouder dan 15 jaar, en kan soms behoorlijk lastig
en irriterend zijn.. hij stinkt tegenwoordig van de ouderdom, en hij kan mij soms behoorlijk op mijn "zenuwen werken", soms zo erg dat ik hem wel eens
een "genade schop" zou willen geven, natuurlijk zou ik dat nooit doen omdat ik met Spike samen behoorlijk veel hebben meegemaakt "samen" (goede tijden en slechte tijden)  maar soms kan hij mij zo het "bloed onder mijn nagels" uithalen...  net als een half uur geleden, dan wil ik hen gaan uitlaten, dan pak ik de riem, en dan gaat hij van blijdschap tegen mij aanspringen of rondjes rennen door de huiskamer zodat ik zijn riem niet normaal om kan doen, terwijl dit toch steeds het zelfde ritueel is, en als hij gescheten of gepist heeft, dan begint hij altijd te graven, en schopt al het zand uitgerekend in de richting waar ik sta... en wat ook zo freaking irritant is, is dat hij niet los kan lopen van de riem, omdat hij dan steeds wegloopt, het is ooit maar 1 persoon gelukt om met hen te kunnen wandelen zonder dat hij aan de riem moest en dat was met mijn oude over-buurmeisje, die kwam Spike vroeger regelmatig ophalen om te gaan wandelen... tja Spike is een echte "vrouwtjes gek" , bij vrouwen kan hij altijd zo lief zijn... :-( ( kijk hem slijmen op de foto hier boven met "Cloudje" ) tja hij kan het wel...

zo,...  die frustraties moesten er even uit na het wandelen en voor het slapen gaan....

05:10... en nu ga ik echt slapen.....

09:00 ik ben weer wakker en het is tijd om nieuwe shag te gaan halen, ik heb bijna niets meer te roken :-( onderweg naar de benzinepomp kom ik langs mijn manager Donald, en dan kan ik meteen de nieuwe voorraad  "Daily Dwaalhaas" af gaan geven ( als hij wakker is..)  ik heb vandaag ook al mijn eerste post op www.geenfatsoen.nl gezet, en de domein naam www.dwaalhaas-cam.nl werkt ook al, ( nu dat telefoon nummer nog ).... mijn Skype phone  "dwaalhaas" lijkt ook weer te werken ? ! die heeft manden lang niet gewerkt en nu ineens is dat ding weer online .. "vreemd" ik ga nu eerst een boterhammetje en een glaasje melk nuttigen.. en dan kan mijn dag echt beginnen..

12:00 ik heb deze ochtend mijn werk afgegeven bij mijn manager Donald, en natuurlijk heb ik weer ( voor mij ) een aantal belangrijke tips gekregen, ik wist niet dat je op Facebook ook een 18+ site kon aanmaken, iets waarop ik gewoon alles kan plaatsen en kan doen en laten wat ik zelf wil, maar dat blijkt dus wel te kennen.. lol dus toen ik thuis kwam van het boodschappen doen, ben ik meteen begonnen aan een dikkeman.nl versie op facebook.. hier kan ik naar hartelust mijn eigen pagina vol "spammen" met belachelijke Photoshops ( ook van mijzelf ) udult video's, foto's en "whatever" ik ga voor deze pagina geen vrienden zoeken, die moeten zichzelf maar melden, dan kunnen ze ook nooit moeilijk gaan doen over wat ik op die Facebook pagina zet. "ik ben weer goed bezig"
Dikkeman.nl 18+ | 
IK HEB AL 1 FAN !! lol

19:15 het was een beetje een "vreemde" dag vandaag, totaal onverwacht kreeg ik een @mail Van Omroep Brabant, dat ze mijn video nog in hun archief gevonden hadden.. "te gek,en ik ben daar heel blij mee"... tja en verder heb ik eigenlijk ( nog ) niets mee gemaakt... lol..

02:00 vanavond heb ik een beetje televisie gekeken, ik volg de politiek, omdat er volgende weer weer verkiezingen zijn... in principe wilde ik SP gaan stemmen, maar als ik PVDA moet gaan stemmen om de VVD van de top te stoten ga ik dat doen....


Straks schrijf ik weer verder


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog