Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, August 26, 2012

Vrije Markt Overpelt België

vandaag ben ik weer heel de dag op de vrije markt in Overpelt België om mijn vader te helpen, ik weet uit ervaring dat het daar geen plaatst is om Kunst te verkopen, maar....

ik ga toch 1 schilderij mee nemen en daar ophangen "je weet maar nooit".. bovendien hang ik er het adres van mijn website onder, dus  reclame levert het altijd wel op omdat er een paar 1000 mensen per zondag komen...

maar het schilderij is gewoon te koop ... 
wat het kost ? kom langs en bekijk het werk, doe een redelijk bod, en misschien zeg ik wel  "dat is goed" ik ben daar de hele maand september... elke zondag.. als het schilderij verkocht is heb je pech want ik heb daar maar 1 schilderij... en dat is deze.... 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog