Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 9, 2012

Torso's met bestek of vlinders

Deze 2 torso's heb ik bewerkt en beschilderd, bij de linkse torso heb ik een vierkant gat in de buik gemaakt zodat je er doorheen kan kijken, en in dat gat heb ik vorken messen en lepels gestoken, deze linker torso is voor mij een soort "protest" tegen Anorexia Nervosa.. bij de torso rechts heb ik de buik open gemaakt en daar heb ik namaak vlinders in gestoken als sybool voor veliefd zijn "vlinders in de buik" en van die toestanden...
ik kom vaak op rommelmarkten, kringloop en andere 2e hands winkels, en soms krijg ik ook dingen spontaan gratis aangeboden van mensen uit de buurt, familie of kennissen, die iets over hebben, maar het dan zonde vinden om het weg te gooien, meestal, en zeker als het "aparte" spullen zijn kan ik er iets mee doen zoals je ziet bij deze torso's


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog