Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 10, 2012

The making of a "Daily Dwaalhaas"


Ik heb net even een uurtjes geschilderd in mijn atelier, maar weer vergat ik daar mijn Atelier Webcam aan te zetten, ja nu staat hij even aan.. , maar ik moet zo weg, dus dat heeft ook niet veel nut...
ik heb net wel dit bovenstaande Youtube filmpje gemaakt, eigenlijk meer als experiment, gewoon even kijken hoe dat er uit ziet op Youtube, ik ben hier bezig met het maken van nieuwe "daily Dwaal-hazen" voor de Facebook pagina https://www.facebook.com/Dwaalhaas voor deze week heb ik er genoeg af, die lever ik vandaag of morgen in bij mijn manager, waar ik op de video mee bezig ben is "Verse Dwaalhaas" voor volgende week..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog