Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 17, 2012

She will always be my Gunshine

Dit is weer een van de werken die ik gemaakt heb geïnspireerd op "Cloudje" in die tijd maakte ik dagelijks veel foto's van haar, die ik later gebruikte om er weer schilderijen van te maken "gewoon omdat zij "perfect" was...
op deze foto "betrapte" ik haar, toen zij aan het spelen was met mijn "speelgoed" ik dacht altijd dat ik dat ding goed verstopt had, maar in de tijd dat deze foto gemaakt is was zij  nog steeds verslaafd aan hard drugs, maar "junken" weten kennelijk altijd alles te vinden. lol... voor de mensen die nu evt. denken dat ik een ( liefdes ) relatie met haar had, nee er was wel liefde, maar  anders dan een "normale" relatie, ze was toen verslaafd, en iemand die verslaafd is heeft een relatie  met de dope, en heeft geen "ruimte"voor anderen, meestal niet eens voor zichzelf, "Cloudje"was veel meer voor mij, ze was mijn Muze, mijn vriendin, en tegelijk mijn "zorgen kind"... ze was veel meer dan een "gewone" (liefdes) relatie, en dat zou ze ook altijd blijven.... 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog