Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 30, 2012

Nog meer "oud werk"

omdat ik net een oud schilderij van mij ( in andere stijl dan "normaal" ) gepost heb dacht ik...
dit is een mooie gelegenheid om ook dit schilderij, "een voorloper van mijn eigen bekende stijl" op mijn blog te zetten, want de bedoeling van mijn ( deze ) blogger is zoveel mogelijk info over mijn kunst en de dingen die ik gedaan heb samen te brengen op 1 site, deze blogger heb ik nu bijna 1 maand online, en ik heb zover ik weet de meeste belangrijke "grotere" dingen die ik gedaan heb al op mijn / deze blogger gezet, straks in september is het voornamelijk updaten van nieuwe dingen en nieuwe werken en stukken schrijven over de "daily Dwaalhaas" schilderijen die ik maak op facebook, maar dat staat nog niet allemaal vast hoe en wat ik straks in de 2e maand van het bestaan van deze blogger verder wil doen "dat zien we over een paar dagen wel weer" helaas mailen mensen die werken van mij hebben gekocht nog steeds niets naar mij, dus het foto materiaal van mijn oudere werken begint langzaam op te raken.. mijn manager heeft onlangs alle schilderijen die ik in mijn atelier had vastgelegd, en daar zal binnenkort ook wel een ( verkoop ) site van komen... maar hoe ik zelf nu verder ga ? :-) het is nu inmiddels 04:15 in de nacht, en ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.... welterusten iedereen...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog