Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 10, 2012

Nina Hagen - Nunsexmonkrock

Catharina (Nina) Hagen (Oost-Berlijn, 11 maart 1955) is een Duitse zangeres, actrice en songwriter.
Bron : wikipedia in deze post 3 schilderijen geïnspireerd op "super vrouw" Nina Hagen....
ik geef het eerlijk toe, niet alleen vind ik Nina Hagen (nu 65 ) een ontzettend mooie vrouw, maar ze is ook nog steeds een "boeiende" vrouw, ik hou van haar muziek, en de momenten dat ze mee doet aan interviews en talkshow, daarvoor is Youtube een soort van "holy plaugroud".. lol..de schilderijen van artiesten die ik onder de noemer "Fan Art" geplaatst heb zijn niet perfect ( dat weet ik ) maar ik ben nou eenmaal geen portret schilder, However, ikzelf ben er wel tevreden mee want al-doende leert met, en als je steeds opgeefd omdat je bepaalde dingen niet, of minder goed kunt zul je nooit iets bereiken..
Dit onderste schilderij is vrijwel meteen nadat hij gemaakt is verkocht, en "woont" nu net als Nina Hagen zelf in Duitsland..
op het moment dat ik nog werkzaam was als medewerker van Kringloop bedrijf  Het Goed in Geldrop, wilde mijn toenmalige baas dit werk kopen, toen ik later vertelde wat de prijs van dit werk was zij hij dat hij nog over de verkoop moest nadenken, ondertussen kreeg ik toen een mooi aanbod van een Amerikaans gezin dat net in Duitsland was komen wonen voor werk,  en die betaalde zonder problemen het bedrag dat ik er voor wilde hebben... toen moest ik nog aan mijn "baas"gaan vertellen dat het werk verkocht was.. lol

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog